Menestyviä yrityksiä yhdistää kyky tehdä tarkkoja ja nopeita päätöksiä. Se vaatii suurten datamassojen hallintaa, siivilöimistä ja hyödyntämistä – päätöksenteon tueksi täytyy saada oikeaa dataa oikeaan aikaan.

Neliosainen webinaarisarjamme pureutuu digimarkkinoinnin moniin ulottuvuuksiin. Katso tallenteet ja kuulet mitä tapahtuu, kun markkinointitoimenpiteissä yhdistetään pitkäjänteisyys, suunnitelmallisuus, tuloksellinen tekeminen sekä luovuus.​

Katsottavissa

  • Markkinoinnin maistuvat alkupalat – katsaus top-of-funneliin

  • Miten erottautua vertailutilanteessa? Voittajaksi bottom-of-funnelissa

  • Kontakti tunnistettu! Mitä seuraavaksi? Markkinoinnin ja myynnin yhteistyö middle-of-funnelissa

  • Mitä, missä, milloin? Varmaa asiakasviestintää datan avulla

ID BBN sivuille