”Miten selvitä entistä vahvempina tästä myrskystä?” Peter Field jakaa meille uusimmat tutkimustuloksensa kuinka markkinointiala voi selvitä tulevasta taantumasta.

”Godfather of Effectiveness” Peter Fieldin mukaan taantuma seuraa suurella todennäköisyydellä koronaa ja monilla yrityksillä on kiusaus leikata markkinointibudjetti minimiin. Onko tämä kuitenkaan paras lähetysmistapa?

Tulisiko meidän leikkausten sijaan panostaa ja missä määrin? Kuinka tasapainotamme budjetin myynnin ja markkinoinnin välille? Mitä voimme oppia edellisistä taantumista, miten soveltaa opittua nykytilanteeseen ja selvitä voitokkaina?

Nämä ovat Peter Fieldin esittämiä osuvia kysymyksiä artkkelissa, jonka hän kirjoitti LinkedInissä The B2B Institute:lle. Artikkeli julkaistiin 6.4.2020 ja joita hän avasi IPA webinaarissa, joka tehtiin yhteistyössä The B2B Institute:n kanssa.

Katso webinaari