Mittaaminen ja arviointi ovat viestinnän kentän ikuisuuskysymys, mutta samalla välttämättömyys: viestintää ei voi johtaa laput silmillä tai lisäresurssien tarvetta perustella johdolle pelkällä mutulla.

Tule sukeltamaan vanhaan teemaan uudella tavalla: Hyppytunnilla lämmittelemme keskustelun liikkeelle muutamalla kulmakivikysymyksellä, minkä jälkeen saat kysyä aihepiiristä mitä haluat. Osallistujat voivat myös jakaa kaikille omia kokemuksia ja vinkkejään.

Asiantuntijoinamme toimivat Kaiku Helsingin toimitusjohtaja Pete Saarnivaara ja operatiivinen johtaja Katariina Ahonen, jotka lähestyvät aihetta omien kokemustensa ja Kaiun mittaamiskäytäntöjen kautta. Keskustelun juontaa Kaiun osakas Salla Syrman.

Pohdimme erityisesti näitä kysymyksiä:

  • Miksi viestinnän mittaaminen on erityisen tärkeää juuri nyt?
  • Mikä on AMEC-viitekehys ja miten Kaiku hyödyntää sitä viestinnän mittaamisessa?
  • Kantapään kautta opittua mittaamisesta: Mitkä ovat tärkeimpiä omakohtaisia oppejamme?
  • Johtoryhmän näkökulma: Millaiset perustelut purevat? Miten tuloksia kannattaa esittää?

Ilmoittaudu