Miten budjetoit sisältömarkkinointia? Miten jättää tilaa kehitykselle? Minkä verran sisältöä on tarpeeksi eri kokoisille yrityksille?

Webinaarissa opit esimerkiksi

  • Sisältömarkkinoinnin ja sisällöntuotannon budjetointi: ”Dos & don’ts”, mitä maksaa oma työ vs. ostettu?
  • Case -esimerkkejä: miten startup, pk-yritys, tai iso kansainvälinen yritys voisi rakentaa sisältömarkkinoinnin budjetin?

3 esimerkkiä sisällöntuotannon budjetoinnista eri tyyppisille tuotannoille

  • Toistuva sisällöntuotanto toistuvalla kuukausisyklillä: kohdemarkkina Suomi
  • Toistuva sisällöntuotanto ja jakelu toistuvalla kuukausisyklillä: kansainvälinen kohdemarkkina
  • Helmisisältö: laaja syventävä sisältökokonaisuus & sen jakelu vuoden syklillä

Ilmoittaudu mukaan DiffeROI-webinaariin