Koulutuksen aikana käymme läpi, kuinka B2B-yritykset voivat hyödyntää mitattavuutta ja dataa markkinoinnin tulosten seurannassa ja kehittämisessä.

Markkinoinnin mittaaminen

Markkinoinnin mittaaminen on tällä hetkellä kaikkien huulilla ja yritykset haluavat kehittää omaa markkinointiaan sen avulla. Mittaaminen tuo esiin markkinoinnin tulokset myynnille ja brändimarkkinoinnin vaikuttavuuden, kun mitattavuutta on opittu hyödyntämään oikein. Millaisia asioita B2B-yritykset voivat markkinoinnissaan mitata ja kuinka mitattavuus toteutetaan tehokkaasti? Mitkä ovat oleellisia mittareita seurattavaksi? Mistä saadaan dataa mittareihin ja millaisia palveluita tarvitsee käyttää mitattavuutta hyödyntääkseen? Tervetuloa webinaariin kuulemaan asiasta lisää!

Kouluttajana

Näkemystehdas MBE:n Marketing Analyst Jaakko Kivineva

Ilmoittaudu mukaan