Onnea finalisteille: Finnish Comms Awardsin finaalissa kova taso!

 

Finnish Comms Awards -kilpailun loppusuoralle valittiin finalistien kärki, joka on kova ja leveä: 43 työtä 16 eri toimistosta. Kova kärki ennustaa tiukkaa pitchauskilpailua tuomariston kokouksessa. Voittajat julkistetaan Finnish Comms Awards -gaalassa torstaina 14. kesäkuuta.

– Erityisesti suosikkikategorioissa viestintätöiden korkea taso yllätti myönteisesti, vaikka kova ja leveä kärki teki tuomaroinnin äärimmäisen vaikeaksi. Omaa voittajaehdokasta hyvien töiden joukosta ei ollut helppo valita. Voittajiksi tulevat nousemaan ne työt, jotka pystyvät tekemään vaikutuksen tuomareihin pitchaus-tilaisuudessa, kilpailun päätuomari, Netprofilen perustaja, partneri ja hallituksen puheenjohtaja Christina Forsgård kertoo.

Suosituimmat kategoriat olivat Strateginen viestintä konsultointi ja Vuoden tapahtuma, lanseeraus tai repäisy.

Voittajat julkistetaan Finnish Comms Awards -juhlagaalassa 14. kesäkuuta. Kussakin kategoriassa palkitaan paras viestintätyö. Lisäksi palkitaan Vuoden viestintätyö, Vuoden viestintätoimisto, Paras pitchaaja, Vuoden spokesperson sekä Vuoden viestintäkonsultti.

Kaikki finalistit tulevat pitchaamaan työnsä tuomariston kokoukseen 24.5.

Finnish Comms Awards 2018 finalistit:

Strateginen viestintäkonsultointi

Panostus strategiaviestintään nosti Martelan vuoden käänneyhtiöksi

Netprofile ja Martela

 

Solitan huima kasvu digiliiketoiminnan näkyväksi nimeksi – tukena pitkäjänteinen, strateginen viestintäkumppanuus

Viestintätoimisto Manifesto ja Solita

 

Suomi 100 – vuosisadan keikka

SEK ja Valtioneuvoston kanslia/Suomi 100

 

Tuntemattomasta haastajaksi ja koko alan uudistajaksi – viestintä strategian ytimeen Firassa

Viestintä Oy Drum ja Fira

 

Yritys- ja organisaatioviestintä

DNA Business tarjoaa asiasisältöjä tositarkoituksella – Markkinointi, myynti ja yleisö löysivät yhteisen puheenparren

Netprofile ja DNA

 

Ignite your digital heart - muutosviestintä Wärtsilän digitaalisessa transformaatiossa

H+K Strategies ja Wärtsilä

Perintä ei ole köyhien kiusaamista

Ellun Kanat ja OK Perintä

Yhteiset pelisäännöt 16 000 työntekijän yhteisölle

H+K Strategies ja Helsingin kaupungin sosiaali- ja terveystoimiala

 

Talous- ja sijoittajaviestintä

From Trump to jump in sales – how to use crowdfunding and newsjacking as PR tools for business growth

Netprofile ja Transfluent

 

Perättömiä väitteitä ja mediapeliä – Kamux listautui Helsingin Pörssiin

H+K Strategies ja Kamux Suomi

 

Vuoden tapahtuma, lanseeraus tai repäisy

Fazer Sirkkaleipä – kuinka hyönteisleivästä luotiin maailmanlaajuinen ilmiö

SEK ja Fazer Leipomot

 

Finlandia by Forest Machines
Kurio ja Neste

 

Kuinka mallisto, jota ei pitäisi olla sai yli 70 miljoonan ihmisen huomion? Plan International Suomi – Äitiysvaatemallisto 12-vuotiaalle
hasan & partners ja Plan International Suomi

 

Suomi 100 -avajaiset – rakettilaukaus juhlavuoteen

SEK ja Valtioneuvoston kanslia/Suomi 100

 

Ansaittu näkyvyys

Fazer Sirkkaleipä – kuinka hyönteisleivästä luotiin maailmanlaajuinen ilmiö

SEK ja Fazer Leipomot

 

Finlandia by Forest Machines
Kurio ja Neste

 

Suomi 100 – sisällöstä ilmiöksi

SEK ja Valtioneuvoston kanslia/Suomi 100

 

”Tom of Finland -elokuvasta mediailmiö”

Manifesto, Bob The Robot, Finnkino elokuvalevitys, Helsinki filmi

 

Not for profit

Valtioneuvoston kanslia – Kokeillaanko jotain uutta?

H+K Strategies ja Valtioneuvoston kanslia

 

Älä kerro Martille

Miltton Creative ja Crisis Management Initiative

 

Teknologia

DNA Business käänsi sisältömarkkinointinsa myyntivaihteelle - Tiukka teknologiapuhe ja hyötysisältö herättivät uteliaat mielet

Netprofile ja DNA

 

Maailman suurimmalla osteoporoosihankkeella ovet auki Yhdysvaltoihin

W. Steinmann ja Bone Index Finland

 

Tiedon security-startupin lanseeraus keräsi laatuliidejä sisältömarkkinoinnilla

Netprofile ja Tieto Security Services

 

 

Lifestyle, terveys ja hyvinvointi

Asiakas-toimistosuhteesta poikkeuksellisen syvään kumppanuuteen (Yksi Elämä)

Ellun Kanat ja Yksi elämä -terveystalkoot

 

Communications Agency for Sydänsairaala - Make the Choice of Your Heart - Developing Sydänsairaala as the forerunner in public healthcare communications

Ahjo Communications ja Sydänsairaala

 

Näin suunterveydestä tehtiin kansallinen ilmiö

Kaiku Helsinki ja Oral Hammaslääkärit

 

Ympäristö

100 fiksua arjen tekoa & Elämäntapatesti

Vapa Media ja Sitra

 

Jäätävän monimutkaista! Pakkauskierrätys tutuksi valtakunnallisella kampanjalla

Viestintä Oy Drum ja Suomen Pakkauskierrätys RINKI

 

Julkishallinto ja järjestöt

Asiakas-toimistosuhteesta poikkeuksellisen hyvään kumppanuuteen (Yksi Elämä)

Ellun Kanat ja Yksi elämä -terveystalkoot

 

Porin kaupungin yhdessä tehty brändiuudistus

Staart ja Porin kaupunki

 

Satavuotiaan Suomen juhlavuosi – iIolla ja arvokkuudella

SEK ja Valtioneuvoston kanslia/Suomi 100

 

Smooth and Social Project Communications Helped the Renovation of a Populous Road Ring I

Ahjo Communications ja Liikennevirasto

 

 

Liikenne ja logistiikka

Finlandia by Forest Machines
Kurio ja Neste

 

Kamuxin kasvutarina mediassa

Republic of Communications ja Kamux Suomi

 

Toimialakohtainen: VR Matkustajaliikenne

Ellun Kanat ja VR

 

Kauppa

F*ck like a Finn

Miltton ja RFSU AB (Riksförbundet För Sexuell Upplysning)

 

Herlevin hyvillä sämpylöillä uusi tuotekategoria vähittäiskauppaan

Wolfcom ja Vaasan

 

Piltti 65 vuotta – miten psykoterapeutilla, tarinoilla ja kiitoksilla tehtiin koskettava lastenruokakampanja

Viestintä Oy Drum ja Suomen Nestlé/Piltti

 

Teollisuus ja rakentaminen

Kivirakentajat – Vaikuttavasti faktaa keskusteluun

H+K Strategies ja Betoni ja muuratut rakenteet RTT ry

 

Tuntemattomasta koko alan uudistajaksi – Case Fira

Viestintä Oy Drum ja Fira

 

Palvelut

Perintä ei ole köyhien kiusaamista

Ellun Kanat ja OK Perintä

 

Someaspalla asiakaskokemus uudelle tasolle

Ahjo Communications ja Caruna

 

Uudet kumppanuudet tekivät kalustetoimittajasta palveluyhtiön

Netprofile ja Martela

 

Lisätiedot

Christina Forsgård, 040 571 9192
Tarja Virmala, 0400 484693