Kaiku Helsinki ja Mainostoimisto SMOY Markkinoinnin viikon pitchaus-kisan finaaliin

Kaiku Helsingin Elina Piskonen ja Mainostoimisto SMOY:n Teemu Eskola pääsivät Markkinoinnin viikon pitchauskilpailun finaaliin. Voittaja valitaan yleisöäänestyksellä Finnish Comms Awardsin palkintogaalassa 14.kesäkuuta.

- Finalistit nostivat esiin tärkeitä markkinointiin vaikuttavia ilmiöitä ja molemmat esittivät asiansa vakuuttavasti, tuomaristo sanoo.

- Olisimme toivoneet kilpailuun enemmän osallistujia, enemmän painotusta sisältöön, raikkaita näkemyksiä ja markkinointitekoja. Markkinointialan tulisi olla edelläkävijä ja kehittyä koko ajan voimakkaasti. Siksi tuomaristo jäi kaipaamaan rohkeata visiointia, joka veisi alaa eteenpäin, tuomaristo jatkaa.

Kilpailun finalistit valitsi raati, johon kuuluivat Mikko Koskinen (brändijohtaja, Kyrö Distillery, Markkinointihenkisin insinööri 2017) Jukka Kurttila (luova johtaja, Finlayson), Teemu Moisala (toimitusjohtaja, Futurice), Maria Mroue (markkinointi- ja viestintäjohtaja, Messukeskus), Juhana Torkki (kirjailija, puhetaidon kouluttaja) ja Tarja Virmala (toimitusjohtaja, MTL). Tuomariston puheenjohtaja oli Maria Mroue.

Kisan voittaja pääsee puhumaan Markkinoinnin viikolle (4-5. syyskuuta 2018) ja saa Vuoden vaikuttavin -tittelin.