MTL Showcase

22.11.2018

Tervetuloa tempaukseen, jossa törmäytämme viestintä- ja markkinointitoimistot sekä asiakkaat uudella tavalla toisiinsa. Tarjoilemme sinulle konkretiaa selkokielellä.

Osallistumalla iltaan saat nopeasti selkeän kuvan alamme viimeisimmistä ilmiöistä sekä niiden tarjoamista mahdollisuuksista. Markkinointi- ja viestintätoimistomme ovat valmistaneet sinua varten 10 minuutin puheenvuoroja täynnä tiukkaa asiaa ideoista, tuloksista ja keinoista. Tule inspiroitumaan kanssamme!

Tapahtuma on ilmainen, tehokas ja täysin uudenlainen tapa tutustua osaajiimme. 

Tunnelmaan pääsette virittäytymään jo ennakkoon tapahtuman facebook-ryhmässä. Lämpimästi tervetuloa! 

MTL  Showcase-ilta
Torstaina 22.11.2018 klo 17.30 alkaen
HUONE (Länsisatamankatu 16)

Ohjelma
klo 17.30 Ovet aukeaa
klo 18.00 Ohjelma alkaa
klo 19.30 Verkostoitumista
klo 20.00 Ohjelma päättyy

ILMOITTAUTUMINEN TÄSTÄ

Puheenvuorot

Saavutettavuus digipalveluissa
Antti Rasi, Into-Digital

Arvaa, mikä työpaikka - Lidl työnantajamielikuvakampanja
Case-esimerkki.
Hanna Laakkonen, Viestintätoimisto Drum

Ulkokultaisuuden aika on ohi: työnantajamielikuva
Heini Hirvonen, Toimitusjohtaja, Ahjo

Paljonko on luovan työn kilohinta?
Teemu Eskola, Digijohtaja, Smoy

Case Mehiläinen: Lapsuuden tekijät – tuloksia ja tunteita herättänyt sisältömarkkinoinnin konsepti
Emma Nikka, Vapa Media

Kuinka rikastaa dataa palvelumuotoilun avulla?
Elina Piskonen, Palvelumuotoilujohtaja, Kaiku Helsinki

Suomi 100 – brändinrakennus nollasta sataan
Case-esimerkki
Aija Kaijärvi, SEK

Fazer Sirkkaleipä  - kuinka hyöteisleivästä luotiin maailmanlaajuinen ilmiö
Case-esimerkki
Essi Orama, SEK

Winsight - Insigh markkinointiviestinnän johtamisen työkaluna 
Heikki Kärkkäinen, CEO, Rocky Advertising oy