Blogit

MTL-blogi

07.06.2017 | Urho Blom
Sain hiljattain osallistua MTL ry:n vuosikokoukseen. Monen muun asian ohella tilaisuudessa keskusteltiin lobbauksen eettisistä periaatteista, joita liitto on valmistellut.
17.05.2017 | Maria Blomberg
Niiden jotka vuodesta toiseen kritisoivat markkinoinnin parissa työskentelevien keskinäistä selkään taputtelua ja palkintojen jakoa, tulisi nähdä mainoskilpailujen toinen puoli. Hyöty.

MTL-vierasblogi

01.06.2017 | Joonatan Jääskeläinen
Mediaseuranta mielletään perinteisesti johdon ja viestinnän työkaluksi, jonka avulla hallitaan yrityksen mainetta, seurataan relevantteja keskusteluja sekä reagoidaan mahdollis
02.05.2017 | Juho Mattila
Markkinoinnin automaation käyttöönotto voi olla pitkä, tuskallinen ja kallis projekti – tai sitten ei. Kokosin viisi vinkkiä, joiden avulla pääset sujuvasti alkuun markkinoinnin automaatiossa. 1. Määrittele, miksi haluat tehdä markkinoinnin automaatiota