Supersonin Mannio ja Karvonen näyttävät kyntensä Cannes Young Lions -kisassa

Miikka Mannio ja Tuomas Karvonen edustavat Suomea kesäkuussa järjestettävässä Cannes Young Lions -kisan Design-kategoriassa.

Vaikkakin Mannion ja Karvosen päivittäiset tehtävät markkinointiviestintätoimisto Supersonilla ovat keskittyneet asiakkuusjohtoon ja liiketoiminnan kehitykseen, on heillä todistetusti paljon annettavaa myös luovaan suunnitteluun. Jo mainetta niittäneet konseptit kuten Genelec x Boiler Room ja Puolestakyröttäjät eivät olisi syntyneet ilman heidän panostaan.

Miehet ovat innoissaan tästä mahdollisuudesta – samoin kuin kollegansa Helsingissä ja Singaporessa.

Itseasiassa yhdestä koko elämäni suurimmasta unelmasta on tullut totta. Olen aina haaveillut pääseväni isoille, globaaleille areenoille. Lapsena tämä unelma oli sidottu jalkapalloon tai trumpetinsoittoon. Iän karttuessa tajusin, että intohimoni on ehkä jossakin muualla ja lopulta löysinkin sen markkinoinnin parista, Mannio sanoo.

Karvonen on puolestaan pyörittänyt jo pitkään omaa vaatebrändiä, jossa vastaa myös mallistojen suunnittelusta.

Luovuudesta en tarvitse lomaa. Vapaa-ajalla tehty luova työ, tai ehkäpä sitä voisi kutsua harrastukseksi, tukee työtäni täydellisesti. Kiitokset kuuluvat tässä kohtaa Supersonille, joka ei laita meitä tiukkoihin muotteihin. Näin ollen meillä on ollut mahdollisuus keskittyä siihen, joka itseä työssä inspiroi ja ohjaa – asiakkaiden luovaan ongelmanratkaisuun, Karvonen sanoo

ja lisää ’purposen’ olevan tärkeydessä samalla viivalla syömisen kanssa. Nukkuminen on ilmeisesti yliarvostettua.

Karvonen ja Mannio ovat todella ylpeitä ja otettuja mahdollisuudestaan päästä edustamaan Suomea Cannes Young Lions -kisassa.

Se on kuin ottaisi osaa markkinoinnin olympialaisiin. Odotamme innolla, että saamme edustaa sinivalkoisissa, Mannio ja Karvonen iloitsevat.