Podcast: WTF Markkinointi

WTF Markkinointi on markkinointitoimisto Dagmarin podcast, joka kertoo uusimmat ideat, raikkaimmat näkemykset ja parhaat työkalut markkinointiin. Podcastissa alan ytimeen johdattelevat Dagmarin asiantuntijat ja asiakkaat.

Dagmar on MTL jäsentoimisto, joka työllistää yli 180 markkinoinnin erikoisosaajaa. Dagmar on markkinointitoimisto, joka tarjoaa asiakkaille kattavan valikoiman markkinoinnin asiantuntijapalveluja. Tutustu heihin paremmin täällä.

Ota kesän soittolistalle parhaimmat vinkit!

Jakso 4: Mistä aloittaa, kun tavoitteena on huima kasvu liidimäärissä?

    • Mitkä ovat ensiaskeleet, kun halutaan huimaa kasvua liidimääriin?
    • Miten asiakaspolku auttaa markkinoinnin kehitystyössä?
    • Mikä on paras tapa kehittää in-house-tiimin osaamista?
    • Podcastissa ovat keskustelemassa Auli Viippola Dagmarista yhdessä Säästöpankkiliiton Laine Spellmanin kanssa.
    • Juontajana on Sanna Ala-Seppälä.

Jakso 3: WTF Markkinoinnissa keskustellaan tällä kerralla hyvästä kumppanuudesta.

    • Miten hyvä yhteistyö rakentuu?
    • Mitä hyvä yhteistyö vaatii?
    • Mitä haasteita matkan varrella voi olla?
    • Podcastissa keskustelemassa Anna Raiko ja Sami Aittovaara Dagmarista yhdessä SATOn Sanna Marttisen kanssa
    • Juontajana on Sanna Ala-Seppälä.

Jakso 2: Dagmarin omassa WTF Markkinointi -podcastissa puhutaan tällä kerralla Value Driven -markkinoinnista

  • Mitä tarkoitetaan value-driven markkinoinnilla?
  • Miten value-driven markkinointi toteutetaan käytännössä?
  • Mitkä ovat siitä parhaat esimerkit Suomesta ja maailmalta?
  • Podcastissa keskustelemassa Heini Nuutinen Dagmar Drivesta ja Julia Isoniemi Dagmar Storiesista.
  • Juontajana on Sanna Ala-Seppälä.

Jakso 1: CDP:llä voit palvella asiakkaitasi monin verroin paremmin

  • Mitä etuja CDP (Customer Data Platform) tuo yritykselle?
  • Miten CDP:n käyttö näkyy yksittäiselle kuluttajalle?
  • Podcastissa keskustelemassa Sami Aittovaara ja Petri Vatanen Dagmar Drivesta.
  • Juontajana on Sanna Ala-Seppälä.