Enemmän etuja, huokeampi jäsenmaksu

Isoin ero MTL-jäsenyyteen on se, että jäsenmaksujen suuruus putoaa. Tämä johtuu siitä, että lakipalvelut ostetaan nyt erillisenä palveluna, koska kaikki toimistot eivät ole näitä käyttäneet.

Jäsenmaksu määräytyy toimistoille henkilöstömäärän mukaan. Jäsenmaksujen suuruus päätetään vuosittain kevätkouksessa.

Tarkista jäsenmaksut ja -edut

”Olemme rakentamassa vahvaa yhteisöä, joka luo yhteisen rajapinnan niin ostajille kuin alan toimistoille. Yhdessä pystymme luomaan enemmän arvoa ja vaikuttavuutta.”

Työryhmät

Marketing Finlandin alla toimii useita erilaisia työryhmiä, jotka syventyvät markkinoinnin ja viestinnän ajankohtaisiin teemoihin sekä ovat mukana edistämässä alan kehitystä. Ilmoita kiinnostuksestasi täällä.

Ryhmät kokoontuvat vähintään kerran kvartaalissa. Tapaamisiin kutsutaan vierailijoita valituista organisaatioista esittelemään omaa ratkaisuaan tai tiettyä aihealuetta. Tämän jälkeen ryhmät keskustelevat aiheesta ja muodostaa siitä oman näkemyksensä. Työryhmien jäsenet kirjoittavat ajatuksistaan Marketing Finlandin julkaisuihin.

MTL -työryhmät jatkavat

  • MTL:n viestintätoimistojen työryhmä jatkaa Marketing Finlandin alla. Jos haluat osallistua toimintaan huikkaa puheenjohtaja Alpo Räinälle, Mailand Communications (alpo.raina@mailand.fi).
  • MTL-toimistoille perustetaan myös oma mediatoimistojen työryhmä. Ryhmässä kutsujana on Antti Kärävä, SEO, Salomaa (antti.karava@salomaa.fi).

MRKTNG – lehti markkinoinnin päättäjille ja yritysjohdolle

Neljä kertaa vuodessa ilmestyvä MRKTNG-lehti on suunnattu markkinoinnin tekijöille ja yrityspäättäjille, jotka haluavat kasvattaa markkinoinnin osaamistaan. Lehti kertoo kootusti markkinoinnin tärkeistä ajankohtaisista ilmiöistä, menestyneistä brändeistä ja ammattilaisista niiden takana sekä toimialan kehitystrendeistä.

Marketing Finlandin jäsenyritykset saavat lehden vuosikerran jäsenetuna. MRKTNG-lehdessä tavoitat tehokkaasti markkinoinnin päättäjät, vaikuttajat ja tekijät.

Mrktng -lehti

Kilpailut porskuttavat vahvoina jatkossakin

Finnish Comms Awards, Effie Awards Finland, Young Lions Finland & Kultasulka -kilpailut jatkavat entiseen malliin. Haluamme innostaa asiakkaita yhteiseen tekemiseen, tuloksellisuuteen, julkisten referenssien saamiseen ja yhteiseen näkymiseen. Kilpailut kehittävät alaa sekä tekevät korkealaatuista viestintä- ja markkinointiosaamista näkyväksi.

Jäsenet tulevat saamaan tuttuun tapaan alennuksia osallistumismaksuista.

MTL-jäsenille uutena tuttavuutena mukaan rymyään Vuoden brändinrakentaja, joka annetaan markkinointiviestinnässään esimerkilliselle yritykselle. Voittajan valitsee Marketing Finlandin hallitus, joka koostuu merkittävien kotimaisten brändien johtajista.

Tutustu jäsenetuihin

Liittyminen Marketing Finlandin jäseneksi vanhana MTL-jäsenenä

Vanhana MTL-jäsenenä liittyminen helppoa. Lähetä vapaa muotoista sähköpostia osoitteeseen johanna.lohiluoma@mtl.fi. Saatte heti käyttöönne kaikki Marketing Finlandin edut.

Marketing Finlandin henkilöstö apunanne

Tutustu uuteen henkilökuntaan. Ensi vuonna apunanne on Marketing Finlandin osaavat ammattilaiset.

Henkilöstö

Lisätiedot

  • Maarit Aarrekangas, Marketing Finland, Senior advisor, 050 435 561 / maarit@marketingfinland.fi
  • Riikka-Maria Lemminki, Marketing Finland, Toimitusjohtaja, 040 578 1974 / riikka@marketingfinland.fi