Nuorilla kyvyillä mahdollisuus päästä kisaamaan Cannesiin

MTL järjestää vuonna 2020 Young Lions Finland -kilpailun. Kilpailu antaa nuorille markkinointikyvyille mahdollisuuden näyttää taitonsa. Cannes Lionsissa nähdään maailman parasta markkinointia, kun maailman suurimmat brändit ja luovimmat ihmiset oppimaan, verkostoitumaan sekä juhlimaan luovuuden tuloksellisuutta.

Kilpailussa on seitsemän eri kategoriaa, joista jokaiseen valitaan Suomesta voittajatiimi. Jos siis työskentelet markkinoinnin parissa ja olet 30-vuotias tai nuorempi voit osallistua kilpailuun.

Young Lions Finland -kilpailuviikonloppu hiihtolomien jälkeen 6.-8.3.2020.

Jokaisella osallistuvalla tiimillä on aikaa suorittaa kilpailutehtävä viikonlopun aikana. Virtuaalinen tehtäväjako suoritetaan perjantaina 6.3. klo 18.00.

Tänä vuonna Young Lions Finlandin osallistujilla on mahdollisuus harjoitella pitchauksen rakentamista 11.3.2020 järjestettävällä kurssilla. Tule oppimaan miten teet timanttisen pitchauksen Viestintätoimisto Drumin Mirkka Guthwertin johdolla, joka valittiin vuoden parhaaksi pitchaajaksi Finnish Comms Awards 2019 -kilpailussa. Ilmoittaudu mukaan ilmaiselle kurssille..

Kaikki shortlistalle päässeet tiimit pääsevät näyttämään kyntensä tuomaristolle pitchauspäivänä 2.4.2020.

Young Lions Finland -työryhmä

Työryhmässä on mukana erilaista kokemusta ja osaamista erityyppisistä toimistoista. Tästä syystä toimeksiannosta tuli kutkuttavan mielenkiintoinen. Toivon, että Suomen Young Lions -skabaan osallistutaan runsain määrin ja ennakkoluulottomasti.

kertoo Aapo Mäki, toimitusjohtaja, Into-Digital

Young Lions Finland -kilpailun tehtävänannon valmistelee työryhmä, johon osallistui seuraavat ammattilaiset

Lisätiedot kisatoimistolta

Johanna Lohiluoma
Yhteisömanageri
puh. 050 400 2623
johanna.lohiluoma@mtl.fi