Apollomatkat Suomeen tuonut Eva Torra viestintätoimisto Ahjoon

Yhden omistajan Ahjosta on tullut kolmen partnerin yritys. Apollon lentoon nostanut Eva Torra siirtyi Ahjoon konsultoimaan ajatusjohtajia. Hänestä tuli uusi Ahjon partneri.

Sari-Liia Tonttila omisti Ahjoa yksin yli 20 vuotta. Nyt osakkaita on kolme: toimitusjohtaja Heini Hirvonen, Sari-Liia Tonttila ja Eva Torra. Yhtiöllä on kovat palveluiden kehittämis- ja kansainvälistymissuunnitelmat.

Aloite tuli Evalta itseltään. Olen iloinen siitä, että Evalla on halua sitoutua Ahjoon. Hänellä on vahvaa strategista liiketoimintaosaamista, kunnianhimoa ja intohimoa viedä Ahjo yhdessä uudelle tasolle.

yhtiön perustaja Sari-Liia Tonttila sanoo

Ahjo on missiostaan innostunut työyhteisö ja kansainvälisen Weber Shandwickin edustaja Suomessa.

Se sopii minulle hyvin, koska olen tehnyt urani kansainvälisissä pörssiyhtiöissä. Pelin ratkaisi se, että Ahjo toimii ajatusjohtajuusmallin pohjalta, jossa vastuullisuus ja arvot ovat vahvasti strategian ja tekemisen ytimessä.

Eva Torra kertoo

Hän mietti elämänsä taitekohdassa jatkaako johtajan uralla vai siirtyäkö yrittäjäksi konsultin roolin. Eva on urallaan luotsannut mm. Apollomatkat nollasta Suomen neljänneksi suurimmaksi matkanjärjestäjäksi. Hän on työskennellyt JCDcaux Finlandin liiketoimintajohtajana ja markkinointijohtajana.  Eva Torralla on vahva esimies- ja johtoryhmäkokemus, liikkeenjohdollinen koulutus (MBA) sekä psykologian opinnot ja hän on Certified Business Coach. Eva onkin Ahjolla toiminut johtoryhmien ja esimiesten valmentajana sekä strategisena konsulttina muutostilanteissa.

 

Etsin työyhteisöä, jossa on vahva vastuullinen arvopohja, ja jossa voin toimia kehittäjän roolissa. Haluan sitoutua ja nähdä oman työni tuloksen ja merkityksellisyyden konkreettisesti. Siinä syy siihen, että halusin omistajaksi. Yrittäjyys kiinnostaa.

Torra toteaa

Evan tapa toimia ja viedä ajatusjohtajuuden rakentamisen menetelmäämme eteenpäin yrityksiin ja julkisiin organisaatioihin, on vakuuttava. Hän on strategi ja valmentaja samassa persoonassa. Timantti yhdistelmä.

kertoo Ahjon toimitusjohtaja ja kolmas partneri Heini Hirvonen

Viime aikaiset suuret onnistumiset isoissa julkisen sektorin ja kuluttajapuolen asiakkaissa, kuten Unileverissä, Mash Finlandissa ja Jyväskylän kaupungissa, ovat sellaisen yhteistyön tulosta, jossa ahjolaiset ja Eva yhdessä asiakkaan kanssa ovat yltäneet melkein ihmeisiin. Valtavan hyvää työtä.

Sari-Liia Tonttila sanoo

Ahjo on tullut tunnetuksi Suomen ensimmäisten suurien pörssiyritysten ja Suomen rajat ylittävien kriisisimulaatioiden toteutuksista. Ahjo myös lanseerasi ensimmäisen yrityksien ajatusjohtajuusmallinsa, joka toimii tänä päivänä koko brändin rakennuksen kulmakivenä yrityksessä.

Ahjon viimeaikaisia ajatusjohtajuustöitä ovat mm. Jyväskylän kaupunki, Microsoftin kumppaniyhteistyö ja Helsingin Uusi Yhteiskoulu.

Se, että ympärillä on ihmisiä, jotka sitoutuvat tähän pitkällä tähtäimellä on tärkeää. Lisäksi erilaisella taustalla ja kokemuksella saadaan erilaisia näkökulmia liiketoimintaan. Se tuo uskoa ja uskallusta siihen, että olemme rakentamassa yritystä ja suomalaista viestintäkulttuuria. Kehittämään sitoutuminen on tärkeää.

kertoo Ahjon toimitusjohtajai Heini Hirvonen

Ahjo Communications Oy

Ahjo on strateginen 360-viestintätoimisto, jossa on paloa. Yhtiö osa Weber Shandwickin kansainvälistä verkostoa ja erikoistunut organisaatio- ja kuluttajaviestintään muuan muassa terveys-, infra- ja julkisella alalla.  Ahjo tunnetaan erityisesti strategisesta ja kriisiviestinnästä sekä valmennuksista. Ahjo haluaa asiakkaitaan nostamaan arvot & merkityksellisyyden keskiöön kasvun takeiksi. Ahjon missio on tehdä asiakkaistamme ajatusjohtajia.