Kultasulka-kilpailu kautta aikojen

MTL on järjestänyt kirjoituskilpailun vuodesta 1961 lähtien, nimellä Kultasulka vuodesta 1986.

Tavoitteena on rohkaista ja kannustaa markkinointiviestinnän ammattilaisia jakamaan tietoaan ja osaamistaan. Hyvät tekstit lisäävät alan arvostusta ja ymmärtämystä myös liiketoiminnan johdon ja muiden vaikuttajien keskuudessa ja ovat arvokasta alan oppimateriaalia. Ne myös tarjoavat monipuolisesti, laadukkaasti ja mielenkiintoisesti tietoa markkinointiviestinnän eri keinojen käytön tuloksellisuudesta yritysten ja yhteisöjen tavoitteiden saavuttamisessa.

Kultasulka-kilpailun voittajat

  • 2017 Kirsi Piha: Rytmihäiriö
  • 2015 Katri Tanni, Kati Keronen: Johdata asiakkaasi verkkoon
  • 2013 Petteri Kankkunen ja Pär Österlund: Tykkäämistalous
  • 2012 Katleena Kortesuo ja Jarkko Kurvisen teos Blogimarkkinointi blogilla mainetta ja kunniaa
  • 2011 Antti Isokangas & Riku Vassinen kirjalle ”Digitaalinen jalanjälki”
  • 2010 Leena Paananen: Hallitusammattilaisen markkinointikirja
  • 2009 Mika Mannermaa: Joku veli – vaikuttaminen ubiikkiyhteiskunnassa
  • 2008 Sami Salmenkivi ja Niko Nyman: Yhteisöllinen media ja muuttuva markkinointi 2.0
  • 2007 Risto Poutiainen: ”101 kysymystä ja vastausta Google-markkinoinnista”
  • 2005 Nando Malmelin: Miksi tutkia mainontaa?