KONE Machine conversations on Euro Effie 2018 -finalisti!

KONE Machine conversations on yltänyt Euro Effie 2018 -finalistien joukkoon. Kampanja on finalistina Carpe Diem -sarjassa yhdessä Slovakialaisen The Forgotten day of Freedom -kampanjan kanssa.

New York American Marketing Association perusti Effien vuonna 1968 ja nyt se järjestetään jo yli neljässäkymmenessä maassa. Kansallisten kilpailuiden lisäksi järjestetään alueellisia kilpailuita: Global Effie, Euro Effies, Effie Asia-Pasific, Middle East / North Africa Effies ja North American Effies. © Nykyään Effie Worldwide Inc omistaa Effie tavaramerkin.

Effie Worldwide toimii Effie Awardsin katto-organisaationa, joka mm. julkaisee tilastoja menestyneimmistä toimistoista, verkostoista, holding-yhtiöistä ja mainostajista. Lisäksi katto-organisaatio kehittää kilpailua ja kerää sekä jakaa tietoa kaikista kansallisista ja alueellisista kilpailuista. Tutustu Effie Worldwiden sivuihin tästä.

Effie Awards on markkinoinnin tuloksellisuutta mittaava kilpailu, jonka Suomessa järjestää Markkinoinnin, teknologian ja luovuuden liitto MTL.

Tutustu finalisteihin