Kultasulka-kilpailun short-listalla viisi teosta

Markkinointiviestinnän alalla ansioituneita kirjoja palkitsevan Kultasulka-kilpailun short-lista on julkistettu tänään 16.8.2017. Jatkoon ovat päässeet seuraavat teokset:

·       B2B-markkinoinnin ja myynnin pelikirja/ Jarkko Kurvinen ja Mikko Seppä

·       Johtaja on media/ Jukka Saksi

·       Riko lasi hätätilanteessa/ Katleena Kortesuo

·       Rytmihäiriö/ Kirsi Piha

·       (V)ihastuttava mainoskieli/ Taina Parviainen.

Kilpailun voittajat julkistetaan markkinointiviestinnän viikolla keskiviikkona 6.9. klo 12.30.

Tuomariston puheenjohtajana toimii MTL:n toimitusjohtaja Tarja Virmala. Tuomariston jäseninä ovat Markkinointi & Mainonta -lehden toimituspäällikkö Kati Haapakoski, toimitusjohtaja Salla Halmemainostoimisto Recommendedista, partneri Mikko Koistinen viestintätoimisto Manifestosta, markkinointi- ja viestintäjohtaja Minna Pinola Solitasta sekä professori Mikko Villi Jyväskylän yliopistosta.

Kultasulka-kilpailu on järjestetty vuodesta 1978. Kultasulka-nimeä kilpailu on kantanut vuodesta 1986. Kilpailu järjestettiin viimeksi vuonna 2015. Kaikille avoimeen kilpailuun oli mahdollista osallistua teoksella, joka on julkaistu vuosina 2015-2017.

Kilpailun järjestävät yhteistyössä viestintätoimisto Manifesto ja MTL.

Lisätietoja:

–        Tarja Virmala, toimitusjohtaja, MTL, puh. 0400 484 693, tarja.virmala@mtl.fi

–        Mikko Koistinen, partneri, viestintätoimisto Manifesto, puh. 040 565 5564, mikko.koistinen@manifesto.fi