Kultasulka-kilpailu uudistuu – mukana myös yritysblogit

Perinteikäs, jo vuodesta 1978 toteutettu parasta viestinnän ja markkinoinnin alan kirjaa tai kirjoitusta etsivä Kultasulka-kilpailu uudistuu. Tänä vuonna kilpailussa on kaksi kategoriaa: kirjat ja yritysblogit. Kilpailun järjestävät Markkinointiviestinnän Toimistojen Liitto MTL ry ja viestintätoimisto Manifesto.

Kilpailun tavoitteena on rohkaista ja kannustaa markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisia tuottamaan julkisuuteen teoksia ja yritysblogeja, jotka kehittävät alaa ja lisäävät sen arvostusta sekä tuovat esille markkinoinnin ja viestinnän merkityksen kilpailukyvyn rakentamisessa.

Kertoo MTL:n toimitusjohtaja Tarja Virmala

Kirja-kategorian voittaja palkitaan Kultasulka-kunniakirjalla, hopeasulat jaetaan toiseksi ja kolmanneksi parhaille teoksille. Yritysblogi-kategorian voittaja saa käyttöönsä Suomen paras yritysblogi -logon. Voittajat julkistetaan markkinointiviestinnän viikolla 23.9.2015.

Tuomariston puheenjohtajana toimii hallitusammattilainen Anne Korkiakoski. Tuomariston jäseninä ovat toimitusjohtaja Panu Laaksonen Ida Framista, Digital Communications Manager Kaisa Leinonen Metsosta, dosentti Janne Matikainen Helsingin yliopistosta, tuottaja Jani Niipola Kauppalehdestä sekä partneri Mikko Koistinen ja viestintäkonsultti Tiina Nikulainen Manifestosta.

Kilpailun säännöt

Kilpailun kirja-kategoriaan voi osallistua kirjalla, joka on julkaistu vuosien 2013-2014 aikana. Kirjan laajuutta tai kirjoittajien määrää ei ole rajoitettu. Kirjat on jätettävä arvioitavaksi 1.6.2015 mennessä ja kilpailuun osallistumisesta peritään teoskohtainen maksu 150 euroa + alv. Kilpailuun voi osallistua vain sellaisella kirjalla, johon kirjoittajalla (osallistujalla) on tekijänoikeudet tai tekijänoikeuden haltijan lupa osallistumiseen. Kilpailuun ilmoittaudutaan 1.6. mennessä kilpailusivustolla osoitteessa www.kultasulka.fi.

Kilpailun yritysblogi-kategoriaan voi osallistua mikä tahansa suomalainen yritys tai organisaatio, joka ylläpitää ulkoista, kaikille avointa blogia. Kategoriassa palkitaan sekä paras yritysblogi että paras blogikirjoitus. Kilpailuun voivat osallistua sekä B2B- että B2C- yritysblogit kaikilta toimialoilta. Yritysblogi-kategoriaan osallistuminen on maksutonta. Kilpailuun ilmoittaudutaan 14.8.2015 mennessä kilpailusivustolla osoitteessa www.suomenparasyritysblogi.fi.

Lisätietoja

Tarja Virmala, toimitusjohtaja, MTL, tarja.virmala@mtl.fi, puh. 0400 484 693
Mikko Koistinen, partneri, Manifesto, mikko.koistinen@manifesto.fi, puh. 040 565 5564