Markkinointiviestinnän viikon pääpuhujat julkistettu

Markkinointiviestinnän viikolla on jälleen luvassa puhetta alan ajankohtaisimmista kysymyksistä. Seminaareissa kuullaan puheenvuoroja sekä kovimmilta kotimaisilta asiantuntijoilta että kansainvälisiltä huippunimiltä.

Tiistaina 23.9. Markkinointiviestinnän viikolla kuullaan maineikkaan tilastotieteilijän ja TED Talks -puhujan Nic Marksin puheenvuoro. Hän saapuu kertomaan kehittämästään Happy Planet -indeksistä, joka on ensimmäinen globaali mittaristo ekologisesti kestävän hyvinvoinnin mittaamiseksi. Samana päivänä puhuu myös viime vuonna salin täyteen vetänyt Jyväskylän yliopiston markkinoinnin professori Heikki Karjaluoto.

Muita tiistain puhujia ovat mm. UPI:n ohjelmajohtaja Mika Aaltola, joka kertoo tulevaisuuden draamavallasta globaalissa viestinnässä, Lapin liiton Hanna-Mari ”Pyry” Talvensaari, joka kertoo rohkeista ja tuloksellisista ratkaisuista Lapin imagomarkkinoinnista sekä Futuricen Tuomas Syrjänen, jonka puhuu itsensä johtamisen tärkeydestä.

– Ensimmäisenä päivänä kuullaan inspiroivia näkemyksiä johtamisesta ja tuloksen tekemisestä, ja päivän ohjelma on suunnattu erityisesti yritysjohdolle. Toisen päivän ohjelma on aikaisempien vuosien tapaan suunniteltu asiantuntijoita ajatellen, kertoo MTL ry:n toimitusjohtaja Tarja Virmala.

Työkalut jokapäiväiseen työhön

Keskiviikko 24.9. on täynnä alan parhaita esimerkkejä ja käytännön työkaluja. Tulevaisuus-teeman alla puheenvuoronsa pitää tapahtuman toinen kansainvälinen huippu, Facebookin Client Partner Johnas Liljegren.

Fennian viestintäjohtaja Eliisa Anttila kertoo toimivan työyhteisöviestinnän merkityksestä. Vuoden parhaaksi briiffaajaksi palkittu Instru optiikan markkinointijohtaja Jan Koskinen laittaa briiffaajat vastuuseen tuloksellisuudesta. Lisäksi ohjelmassa on suuri sukupolvien välinen mittelö, kun Anne Korkiakoski puhuttaa alalla toimivia konkareita ja heidän jälkipolviaan.

Kiinnostavien puheenvuorojen lisäksi molempina päivinä käydään kiihkeitä paneelikeskusteluita mm. lobbauksesta ja median tulevaisuudesta. Markkinointiviestinnän viikon yhteydessä järjestetään myös StratMark Idea -seminaari.

Markkinointiviestinnän viikko 23.–24.9.2014. Katso ohjelma osoitteesta www.markkinointiviestinnanviikko.fi ja ilmoittaudu mukaan.

Lisätiedot

Tarja Virmala, toimitusjohtaja, Markkinointiviestinnän Toimistojen Liitto MTL ry, puh. 0400 484 693, tarja.virmala@mtl.fi
Minna Peräkylä, ryhmäpäällikkö, Wanha Satama, puh. 050 592 7170, minna.perakyla@wanhasatama.com

Markkinointiviestinnän viikko on kävijämäärällä mitattuna alan suurin ammattilaistapahtuma, joka kokoaa markkinoinnin, viestinnän, myynnin sekä henkilöstö- ja tietohallinnon ammattilaiset ja johdon saman katon alle. Tapahtuman toteuttavat Markkinointiviestinnän Toimistojen Liitto MTL ry ja Wanha Satama. Markkinointiviestinnän viikkoa (MVV) on järjestetty tällä nimellä vuodesta 2007 lähtien.