Toimivamman markkinoinnin reseptit – Staart avasi Mainosradion kolmannen kauden

Markkinointitoimisto Staart Oy:n luovan johtajan Juuso Kemin vieraana on jälleen katras Suomen valovoimaisimpia markkinointiviestinnän ammattilaisia. Kuusi tuoretta keskustelua ilmestyvät kesä-heinäkuussa podcasteina sekä iTunesissa että reklaamiradio.fi:ssä jakso kerrallaan.

Toinen kesäkuuta julkaistun avausohjelman aiheena on luova teho. Elisan markkinointijohtaja Tomi Wirtasen kanssa punnitaan vanhan liiton reseptiikkaa, venytetään brändiä ja pohditaan, riittääkö hymyjen määrä kampanjan onnistumisen mittariksi.

”Tällä kaudella Mainosradio sukeltaa asteen syvempään veteen ja laajentaa näkökulmaansa perinteisten markkinointiviestinnän keinojen ulkopuolelle muiden muassa innovaatiohin, vaikuttamiseen ja asiakaskokemukseen. Jälleen kerran ei voi kun hattua ottaa päästä huikeiden vieraiden näkemysten ja tietämyksen edessä. Kolmas kerta toden sanoo!" kertoo Juuso Kemi.

Vaihtuvien teemojen rinnalla Mainosradion kolmannessa kaudessa kuullaan aiemmista kausista tutut vakio-osuudet eli viiden sanan testi ja twitter-katsaus. Avausjaksossa Tomi Wirtanen ottaa kantaa sanoihin Saunalahti, Quarter Pounder, Cannes, Elisan mediatoimisto ja JVG.

Ohjelmassa:

Tomi Wirtanen Elisasta ja luova teho
Alf Rehn, johtamisen professori ja innovaatiot 
Mikko Airas Wörksiltä ja uudet toimintatavat
Kari Tervonen CEO Helsingistä ja asiakaskokemus
Mikael Jungner Kreabista ja vaikuttaminen
Anne Korkiakoski, hallitusammattilainen ja #suomikuntoon

Mainosradio iTunesissahttps://itunes.apple.com/fi/podcast/mainosradio/id1119071943?mt=2

Mainosradio verkossahttp://www.reklaamiradio.fi/