Blogit

MTL-blogi

17.05.2017 | Maria Blomberg
Niiden jotka vuodesta toiseen kritisoivat markkinoinnin parissa työskentelevien keskinäistä selkään taputtelua ja palkintojen jakoa, tulisi nähdä mainoskilpailujen toinen puoli. Hyöty.
10.05.2017 | Mikael Jungner
Viestintä, markkinointi, muotoilu, koodaaminen ja liiketoiminnan konsultointi. Nuo kaikki syntyvät uudelleen digitaaliseen aikaan, nuo kaikki ovat yhdessä enemmän kuin erikseen. Noissa kaikissa on pääosin kyse samasta asiasta, luovasta vuorovaikutuksesta. Ei siis ihme, että nämä alat yhdentyvät.

MTL-vierasblogi

02.05.2017 | Juho Mattila
Markkinoinnin automaation käyttöönotto voi olla pitkä, tuskallinen ja kallis projekti – tai sitten ei. Kokosin viisi vinkkiä, joiden avulla pääset sujuvasti alkuun markkinoinnin automaatiossa. 1. Määrittele, miksi haluat tehdä markkinoinnin automaatiota
10.04.2017 | Antti Korpela
Sosiaalisen median kanavista on tullut tärkeä osa yritysten markkinointi- ja viestintäpalettia. Se, mikä monessa organisaatiossa kuitenkin unohdetaan lähes tyystin, on sosiaalisen median kuuntelu.